Najpierw zaszło słońce, potem zaszedł fakt, a w rezultacie, ona. -Julian Tuwim
Na tym forum dowiecie się jak złowić suma, jaki potrzebujecie sprzęt do tego celu, jakich metod najlepiej użyć do łowienia tej ryby, a także zobaczycie duże sumy łowione przez naszych użytkowników, rekordowe sumy w Polsce i na świecie i wiele innych informacji dotyczących Suma Europejskiego i nie tylko. Zapraszamy wszystkich do zarejestrowania się i aktywności na Naszym Portalu.
Skoda Octavia Kombi 4x4
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lutego 2013 16:35
|
Stary Wyjadacz Kaszuby Postów: 215 Data rejestracji: 06.01.13 |
Fajna to autko. Jak będę zmieniał samochód to też bym chciał z napędem na 4 koła ale znowu ja przyglądam się Skodzie Yeti. Też fajny i samochody te mają znośne ceny ale mniej pojemny niż np. kombi. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lutego 2013 20:05
|
Stary Wyjadacz Legionowo Mój blog: kliknij! Postów: 487 Data rejestracji: 21.04.12 |
krzysiek7008 napisał(a): Tylne koła dołączają się automatycznie za pomocą pompy Haldex. Cały czas jest napęd na przód ( dlatego spalanie jest jak w osobówce) a jak potrzeba dochodzi kilku "afroamerykanów" i pcha . Czas reakcji dopięcia tyłu to ułamki sekundy. Dobrze się to czuje na śliskiej nawierzchni. Oczywiście napęd też generuje jakieś koszty eksploatacyjne. W moim przypadku co dwa lata czyli 30 kkm olej i filtr Haldexu ok. 200zł. No to piękna sprawa z tymi kosztami, nie jest źle. A to rozwiązanie automatu pompy Haldex nie zawodzi?. Czy trzeba uważać przy ostrym ruszaniu, bo pewnie automat załącza za każdym razem?
Życie to nie bajka o rybaku i złotej rybce. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lutego 2013 22:40
|
Podglądacz ze skłonnościami do dyskusji Ryki Postów: 34 Data rejestracji: 03.02.13 |
Robert Milner napisał(a): krzysiek7008 napisał(a): Tylne koła dołączają się automatycznie za pomocą pompy Haldex. Cały czas jest napęd na przód ( dlatego spalanie jest jak w osobówce) a jak potrzeba dochodzi kilku "afroamerykanów" i pcha . Czas reakcji dopięcia tyłu to ułamki sekundy. Dobrze się to czuje na śliskiej nawierzchni. Oczywiście napęd też generuje jakieś koszty eksploatacyjne. W moim przypadku co dwa lata czyli 30 kkm olej i filtr Haldexu ok. 200zł. No to piękna sprawa z tymi kosztami, nie jest źle. A to rozwiązanie automatu pompy Haldex nie zawodzi?. Czy trzeba uważać przy ostrym ruszaniu, bo pewnie automat załącza za każdym razem? Powiem szczerze, że już jestem panem po czterdziestce i ruszania z piskiem unikam. Nie miałem do tej pory żadnych problemów tylnym napędem. Może trzeba uważać na ostre zrywy? Obym się tego nigdy nie dowiedział |
|
|
Offline |
Dodany dnia 06 lutego 2013 22:45
|
Fusionista Przemyśl Mój blog: kliknij! Postów: 1321 Data rejestracji: 09.08.11 |
krzysiek7008 napisał(a): Jak tak to wygląda, to ja już uciekam na poszukiwania, na allegro!Robert Milner napisał(a): krzysiek7008 napisał(a): Tylne koła dołączają się automatycznie za pomocą pompy Haldex. Cały czas jest napęd na przód ( dlatego spalanie jest jak w osobówce) a jak potrzeba dochodzi kilku "afroamerykanów" i pcha . Czas reakcji dopięcia tyłu to ułamki sekundy. Dobrze się to czuje na śliskiej nawierzchni. Oczywiście napęd też generuje jakieś koszty eksploatacyjne. W moim przypadku co dwa lata czyli 30 kkm olej i filtr Haldexu ok. 200zł. No to piękna sprawa z tymi kosztami, nie jest źle. A to rozwiązanie automatu pompy Haldex nie zawodzi?. Czy trzeba uważać przy ostrym ruszaniu, bo pewnie automat załącza za każdym razem? Powiem szczerze, że już jestem panem po czterdziestce i ruszania z piskiem unikam. Nie miałem do tej pory żadnych problemów tylnym napędem. Może trzeba uważać na ostre zrywy? Obym się tego nigdy nie dowiedział |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lutego 2013 13:59
|
Podglądacz ze skłonnościami do dyskusji Ryki Postów: 34 Data rejestracji: 03.02.13 |
Nie ma tego dużo ( pewnie jedna strona ogłoszeń) więc szybko Ci pójdzie oglądanie. Udanych poszukiwań Pozdrawiam |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lutego 2013 15:10
|
Fusionista Przemyśl Mój blog: kliknij! Postów: 1321 Data rejestracji: 09.08.11 |
Kilkanaście tysięcy trzeba dać i hajda w teren. Podoba mi się to autko. To je ono - jakby rzekł Czech. Dużo ich jest 1.9 w dizlu , a to bardzo wdzięczny silniczek. Paka duża, mocna, mało pali , można nim się po wertepach przewracać. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lutego 2013 16:01
|
Weteran LUBIN Mój blog: kliknij! Postów: 817 Data rejestracji: 13.06.11 |
Skodzinka fajna sprzęgło Haldex zdaje egzamin w lekkim terenie np.wyjedziesz z kopnego śniegu czy błotka ,ale na asfalcie najlepszy jest stały napęd 4x4 np.SAWD w Subaru mistrzostwo świata. |
|
|
Offline |
Dodany dnia 07 lutego 2013 21:40
|
Podglądacz ze skłonnościami do dyskusji Ryki Postów: 34 Data rejestracji: 03.02.13 |
Albert Kus napisał(a): Skodzinka fajna sprzęgło Haldex zdaje egzamin w lekkim terenie np.wyjedziesz z kopnego śniegu czy błotka ,ale na asfalcie najlepszy jest stały napęd 4x4 np.SAWD w Subaru mistrzostwo świata. Pewnie, że lepsze będzie Subaru. Ale poszukując "złotego środka" czyli: 1. Dla rodziny a nie tylko w krzaczory 2. Mały apetyt na paliwo 3. Nie za drogie części i znane konstrukcje dla mechaników 4. Tych właśnie kilku ciemnoskórych do pchania, których nie trzeba długo namawiać Jasne, że nie w ciężki teren. Ale coś za coś. Jak to w życiu ... Poszukajcie filmów na YouTube z tymi Skodziankami. Tam to są wariaci |
|
|
Offline |
Dodany dnia 08 lutego 2013 20:00
|
Stary Wyjadacz Mój blog: kliknij! Postów: 245 Data rejestracji: 06.02.11 |
Piękne autko tylko pogratulować. Ja osobiście jakbym miał wybierać to cady lub coś ala partner 4x4 (więcej wejdzie) |
|
|
Offline |
Dodany dnia 08 lutego 2013 22:51
|
Stary Wyjadacz Łaskarzew Postów: 231 Data rejestracji: 08.11.12 |
Ładne i fajne autko i z dobrym silnikiem 1.9 tdi czyli oszczędny tylko rejestrować i wędki pakować i w teren testować
pozdrawiam |
|
Przejdź do forum: |